FAQ
- Jak sprawdzić dostępność produktów oferowanych na stronie?
- W przypadku, gdy klientowi zależy na wcześniejszym, sprawdzeniu dostępności produktów, przed złożeniem zamówienia, proszony jest o kontakt telefoniczny z obsługą sklepu pod numerem Tel. 510 958 398 lub mailowy na adres [email protected] w celu potwierdzenia dostępności towaru. Jeżeli danego produktu nie ma na stanie magazynowym, klient jest natychmiastowo informowany o jego braku drogą telefoniczną.
- Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?
- Nie musisz posiadać konta użytkownika, aby sprawdzić status swojego zamówienia. Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia, klikając na ten status zostaniesz przekierowany do indywidualnej strony z Twoim zamówieniem, gdzie będziesz na bieżąco mógł monitorować jego przebieg. Ponadto, w momencie gdy posiadasz już swoje konto, logując się do niego, możesz zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem w danej chwili. Dodatkowo będziesz miał dostęp do wszystkich wcześniejszych zamówień oraz informacji podanych przy zakładaniu konta, takich jak np. podany adres wysyłki.
- Jak długo trwa czas otrzymania przesyłki?
- Zaraz po złożeniu przez Ciebie zamówienia, otrzymasz na podany w formularzu adres e-mail link aktywacyjny do Twojego zamówienie. Po kliknięciu, potwierdzasz swoje zamówienie a tym samym rozpoczynasz proces jego realizacji. Zamówienia z zaksięgowaną wpłatą realizowane są w terminie 2 dni roboczych licząc od momentu wpływu opłaty na konto firmy. Plastycznie.pl realizuje zamówienia na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Standardowy czas oczekiwania to od 24h do 2 dni.
- Jakie mam do wyboru formy dostawy?
- Plastycznie.pl realizuje zamówienia na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.
- Jaki jest koszt przesyłki?
- Całkowity koszt dostawy zamówienia generuje się po dodaniu produktów do koszyka i wybrania metody płatności . W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na naszej stronie.
- Jak mogę zapłacić za zamówienie?
- Masz do wyboru dwie formy płatności za zamówione towary:
- płatność przy odbiorze – należność jest pobierana przez listonosza w momencie dostarczenia przesyłki
- płatność z góry przelewem bankowym na podane poniżej konto firmy NEKI: Multibank: 91 1140 2017 0000 4102 1295 4769 (dokładne dane do przelewu podane są w informacji o sklepie).
- Płatność online za pośrednictwem serwisu Płatności.pl - dostępne dla zamówień powyżej 200zł brutto.
- Płatność online za pomocą serwisu PayPal.com - dostępne dla zamówień powyżej 200zł brutto
- Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?
- Sklep plastycznie.pl prowadzi sprzedaż produktów detalicznych jedynie za pośrednictwem sieci Internet.
- Czy są wystawiane faktury VAT?
- Na zakupione w naszym sklepie produkty zawsze wystawiana jest faktura VAT. Podczas składania zamówienia należy wypełnić pole z danymi firmy na jakie ma być wystawiona faktura. W naszym mechanizmie składania zamówień masz kilka opcji wypełnienia adresu wysyłki, wiec jeśli adres dostawy ma być inny, niż ten w danych firmy, wypełnij po prostu dodatkowe pole. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Istnieje jednak możliwość wprowadzenia innej daty, po uprzednim kontakcie z obsługą sklepu.
- Jak mogę zmienić moje zamówienie?
- Możesz wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wysyłki. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do odmowy zmiany zamówienia w przypadku, gdy dany produkt nie jest już aktualnie dostępny bądź też zamówienie zostało zrealizowane a tym samym wysłane do klienta. Aby dokonać zmian należy skontaktować się telefonicznie bądź mailowo z obsługą sklepu.
- Jak anulować błędnie złożone zamówienie?
- Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu wysłania produktu. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 510 958 398
- Czy oferowane produkty posiadają gwarancję?
- Wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym plastycznie.pl objęte są gwarancją producenta.
- Czy jest możliwy zwrot zakupionego produktu?
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Co zrobić w momencie otrzymania uszkodzonej paczki?
- W sytuacji, gdy przesyłka nosi ślady uszkodzenia a co za tym idzie ingerencji osób trzecich, powinno się odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować obsługę sklepu o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.